"פרסום תמונתו של הילד למטרות פרופגנדה של שר הבריאות – הפרה של החוק"

ישראל פריי 5 Comment on "פרסום תמונתו של הילד למטרות פרופגנדה של שר הבריאות – הפרה של החוק"
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ניתן היה לנחש כי פרסום תמונתו של הילד-מחבל, שהופצה ע"י ישראל במטרה "להכחיש את המת" שהתעמולה הפלסטינית טוענת כי ישראל הוציאה אותו למוות, לא תעבור בשתיקה ע"י ארגוני זכויות האדם. ואכן, הארגון "רופאים לזכויות אדם" פרסם מחאה חריפה על הפרת זכויותיו של המחבל שנצפה מחייך בשעה שקורבנו מאושפז עדיין מורדם, מונשם ובמצב קשה.

"פרסום תמונתו של הילד אחמד מנסארה בן ה-13, קטין תחת משמורת, בעודו מאושפז בבית החולים הדסה עין כרם למטרות פרופגנדה של שר הבריאות ולשכת ראש הממשלה, מהווה הפרה הן של חוק הנוער והן של חוק הגנת הפרטיות. יתר על כן, הצילום נעשה בתוך מתקן רפואי, ככל הנראה באישור הנהלתו, תוך הפרת האתיקה הרפואית המחייבת שמירה על סודיות רפואית וכבוד המטופל". נכתב בתגובת הארגון.

אחרי שהם מוסיפים טענות אודות כבילת המחבל, העובדה שהוריו מנועים מלבקרו, מוסיפים ברופאים לזכויות האדם: "עם כל החרדה והכאב לנוכח ריבוי הפצועים וההרוגים, אנו מדגישים את החשיבות על השמירה על עקרונות האתיקה הרפואית, שנוצרה במיוחד ע"מ למנוע מצבים בהם זכויותיו של מטופל יירמסו בפני מניעים ומטרות פוליטיות".



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    ימח שמו של אבו מאזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזן,חרה, יש הרבה מה להבין בתגובה הזו מי שהבין למה כתוב הרבה את האות… מגיע לו!!!

  2. 4

    זכויות אדם???? זה אדם זה זו חיה רעה.. אז מה אם הוא בן 13.
    ולנו אין זכויות אדם ללכת ברחוב?? בלי שאנשים ידקרו ח"ו. צבועים נמאסתם…….

  3. 2

    גועל נפש של הארגון הזה. את המחבלים הם לא מוקיעים כלל ובנוסח מעודן ביותר מביעים "חרדה וכאב לנוכח ריבוי הפצועים וההרוגים" כאילו זה קרה איך שהוא מדרך מסתורית. לטיפולך הדחוף הרב ליצמן.